Informatica Opleidingen

Mijn CVA

ITIL® Intermediate OSA (ITV3OSA)

Inhoud:

Het Service Management concept. Het doel en de principes van Service Operation. Service Operation-processen. Service Operation-activiteiten. De rollen, taken en bevoegdheden binnen Service Operation. De KPI's van de Service Operation-processen. Uitdagingen, kritieke succesfactoren en risico’s van Service Operation. De volgende processen uit de Service Operation fase komen aan bod:. - Event Management. - Incident Management. - Request Fulfilment. - Problem Management. - Access Management

Doelstelling:

De activiteiten uit de Service Operation-processen Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management uitvoeren en aansturen.

Bestemd voor:

Deze cursus is bedoeld voor professionals die een rol als Service Manager, Procesmanager, IT Professional, IT Manager of Service Coördinator uitoefenen of ambiëren.

Voorkennis:

De deelnemers aan deze cursus moeten in het bezit zijn van het ITIL® Foundation certificaat of het ITIL® Foundation Bridge certificaat.

Prijs:

€ 2110,00

De cursusprijs voor alle cursussen die opleiden tot een officieel diploma zijn inclusief één keer examen doen, lesmateriaal en lunch. De examendatum bepaalt u na afloop van de cursus. De prijzen van alle overige cursussen zijn inclusief lesmateriaal en lunch. De bedragen van alle cursussen en examens zijn vrij van BTW.

Startdatum

Tijdstip

Duur

Inschrijven


AMSTERDAM

12-12-20179:30-16:30 uur3 dagenInschrijven



U ziet de eerste vijf startdata van de cursus.
Alle cursusdata: Klik op de link Inschrijven bij de gewenste cursus om alle data te zien die horen bij de cursus.

Wilt u zich inschrijven voor een datum die nog niet op de site staat?
Neem dan contact op met Martha Krop: 020-5817766 of mailen via martha@cva.nl.

 

Zekeringstraat 23 | 1014 BM Amsterdam | Telefoon: 020-5817766
IBAN-nummer: NL65 INGB 0003 3913 28  | KVK: 33168814