Informatica Opleidingen

ITIL4® Foundation (ITIL4F)

Inhoud:

Inleiding, achtergrond en kenmerken van ITIL4. Service relationship management. Het Service Value System (SVS). De vier dimensies van Service Management. Dimensie 1: Organisaties en mensen. Dimensie 2: Informatie & technologie. Dimensie 3: Partners & leveranciers. Dimensie 4: Value streams (waardestromen) en processen. SVS Guiding principles. SVS Governance. SVS Continual improvement. De Service Value Chain. De zes hoofdactiviteiten van de Service Value Chain. De ITIL® 4 Practices. Algemene management practices. Service management practices. Technische management practices. Voorbereiding op het examen

Doelstelling:

Kennismaking met het Service Value System (SVS), de practices en processen van ITIL4®.

Bestemd voor:

Medewerkers op het gebied van beheer van de IT dienstverlening en infrastructuur die geacht worden te kunnen werken binnen de processen die zijn ingericht aan de hand van ITIL®.

Voorkennis:

Goede basiskennis van algemene IT-principes en Beheer-processen.

Prijs:

€ 1695,00

De cursusprijs voor alle cursussen die opleiden tot een officieel diploma zijn inclusief één keer examen doen, lesmateriaal en lunch. De examendatum bepaalt u na afloop van de cursus. De prijzen van alle overige cursussen zijn inclusief lesmateriaal en lunch. De bedragen van alle cursussen en examens zijn vrij van BTW.

Startdatum

Tijdstip

Duur

Inschrijven


AMSTERDAM

4-11-20249:30-16:30 uur3 dagenInschrijven
25-11-20249:30-16:30 uur3 dagenInschrijven
23-12-20249:30-16:30 uur3 dagenInschrijven



U ziet de eerste vijf startdata van de cursus.
Alle cursusdata: Klik op de link Inschrijven bij de gewenste cursus om alle data te zien die horen bij de cursus.

Wilt u zich inschrijven voor een datum die nog niet op de site staat?
Neem dan contact op met Martha Krop: 020-5817766 of mailen via martha@cva.nl.

 

Zekeringstraat 7A | 1014 BM Amsterdam | Telefoon: 020-5817766
IBAN-nummer: NL65 INGB 0003 3913 28  | KVK: 33168814